2015. március 27., péntek

Megint piros!

Valahogy a piros sosem tartozott a kedvenc színeim közé régebben,
de ahogy minden változik így én is.
Nemrégen készítettem már ugyanilyen színösszeállítású
 anyagokból  Csengének egy táskát:
A fazonja viszont más volt, mint a mostaninak.
Valamikor régebben vásároltam ezt a rókás-baglyos-sünis textilt.
Mindig csak raktam odébb. Nem találtam hozzáillő másik textílt.
Aztán egy kedves varrótársam nekem ajándékozta a táskán látható piros,
 egyszínű, vastagabb anyagot ( Ezer köszönet érte Juditnak!!! ) és
 rögtön tudtam, hogy a kettő passzol egymáshoz.
A táska szintén egy kislányé lesz.
A vállpántja állítható. Fabrikás patenttal záródik a lehajtható fedele.
A belsejében kivételesen nincs zseb.
Méretei: 22 x 19 cm, 5 cm talpszélességgel.
 


 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése