2015. április 24., péntek

Táskába varrva....

Elkészült az előző blogbejegyzésben említett táska. Szerintem igazán jól
  sikerült, így elsőre ez a fazon! Már a tulajdonosánál van és remélem elégedett vele. Készült hozzá egy neszeszer is. Ezt is mutatom a következő blogban.
A táskát egy nagyobb méretű pakolósnak mondanám. Kényelmesen elfér benne egy nagy alakú
 spirál füzet fektetve, és elé meg mögé is pakolhatunk. A hely nagy benne!
Fő anyagnak a virágosat választottam. Az apró pöttyös lett az oldala,
 a vállpántja, és patenttal záródó fülecske. Bélését pedig a csíkos anyag díszíti.
 A belső zseb pedig a nagy pöttyösből készült.

Méretei: 37 cm x 27,5cm. Talprésze 5 cm.
 

 
A patenttal záródó fülecske és a belseje a zsebbel

 
A táskát Resweater oldalán lévő táska mintájára varrtam a
megrendelőm kérésére. Ez alapján rajzoltam a szabásmintát,
majd szabtam, varrtam.
 
 
E-mail: folticak@gmail.com
                                                          Facebook: https://www.facebook.com/Folticak




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése